Школа екологічної культури
У зв’язку із загостренням екологічної ситуації на планеті та необхідністю захисту довкілля держава посилила увагу до шкільної екологічної освіти та виховання як до пріоритетного освітньо-виховного напрямку, що відіграє вирішальну роль у формуванні реальної та психологічної готовності особистості до розв’язання екологічних проблем.Однак у навчальних програмах на вивчення тем екологічного спрямування відведено досить мало часу.
Оптимальні можливості для становлення екологічної культури школярів створює змішана модель: екологізація навчальних дисциплін, а також запровадження альтернативних заходів екологічного спрямування.
Під час реалізації завдань проекту учні долучаться до життя суспільства, відчують причетність до справи глобального масштабу, набудуть практичного досвіду спілкування у колективі та спілкування із природою; діти привчаться правильно поводитись на лоні природи, розумно відпочивати, не зашкоджуючи довкіллю, у них сформуються почуття господарського ставлення до навколишнього середовища, активна життєва позиція; будуть виховуватись дисциплінованість, відповідальність, ініціативність; розвинуться творчі здібності.
Мета проекту: формування екологічної культури школярів як показника духовного розвитку особистості.
З а в д а н н я :
- Забезпечення знаннями про оточуючий світ і самого себе
- Формування екологічно-доцільної поведінки та толерантного ставлення додовкілля
- Формування здорового способу життя
- Розвиток талантів і творчих здібностей
Коментарi