Серед важливих завдань, що стоять перед школою, є подальший розвиток педагогічної єдності дій школи, сім’ї, громадськості у вихованні підростаючого покоління.

Перші життєві уроки дитина отримує у сім’ї. Її перші вчителі та вихователі — батько та мати. Загальновідомим є той факт, що для дитини загальні сімейні повсякденні радощі й прикрості, успіхи та невдачі — це джерело, з якого народжуються чуйність і доброта, дбайливе ставлення до людей. Сім’я дає дитині перші уявлення про добро і зло, про норми моралі, правила співіснування, перші трудові навички. Саме в сім’ї укладаються життєві плани та ідеали людини.

Рівень моральності батьків, їх переконання, життєві плани і мета, досвід соціального спілкування, сімейні традиції і норми поведінки, — вся атмосфера сім’ї посідає визначне місце у вихованні дитини.

Кожен батько, кожна мати і розумом, і серцем повинні відчувати, що у сім’ї немає і не може бути важливішого і по чеснішого обов’язку перед народом, ніж виростити та виховати своїх дітей,справжніми людьми, патріотами своєї Батьківщини. Досвід щасливих сімей у вихованні дітей являє собою величезну соціальну цінність, він сприяє духовному та моральному збагаченню всього нашого суспільства.

Багаторічний педагогічний досвід переконує у тому, що необхідно вести постійну просвітницьку роботу серед батьків, бо саме вчителі можуть спрямувати батьків на створення в сім’ях умов, що сприяють розвитку особистості дитини.

/Files/images/Психолог-3.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1094

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.